gpec - summit. pion media

GPeC Summit. Noi perspective în marketing de la specialiști

Deși marketingul în sine nu se schimbă, regulile și strategiile pe care le utilizăm trebuie adaptate constant.

Ediția din 2024 GPeC Summit a fost, ca de obicei, plină de informații valoroase și de participanți dornici să învețe.

Agenda de speakeri la GPeC Summit

Pe scena Teatrului Național București au urcat speakeri de renume, atât naționali, cât și internaționali:

Avinash Kaushik a prezentat un cadru de reorientare a practicilor de marketing și analiză în jurul adăugării de valoare. A discutat despre trei niveluri, șase KPI importanți, marketingul de brand eficient și cum să folosim Machine Learning/AI în avantajul nostru.

Michael Aagaard a explorat conceptul de dezamăgire, o emoție puternică ce influențează comportamentul și învățarea. Am învățat cum să construim experiențe mai bune și mai convergente pentru utilizatori, analizând dezamăgirea din perspective psihologice și neurologice.

Dale Bertrand a oferit informații esențiale despre ingineria inversă a inteligenței artificiale a Google, evidențiind noile oportunități SEO.

Jessica Best a discutat despre provocările creative ale marketingului prin e-mail și cum putem folosi datele pentru a obține rezultate remarcabile.

Valentin Radu a împărtășit trei povești despre vânzări, din care am extras concluzii valoroase.

Cristian Orășanu a vorbit despre AI și metodele moderne de îmbogățire a datelor despre produse, utilizarea în siguranță a conținutului generat și evitarea penalizărilor SEO, transformând AI într-un aliat puternic.

David Mannheim a oferit o abordare amuzantă și gamificată a personalizării, bazată pe învățămintele din sute de interviuri și aplicațiile văzute în călătoriile sale.

Networking de calitate

La începutul conferinței, participanții s-au delectat cu o cafea caldă și au socializat în cadrul Comunității Digitale. Evenimentul a continuat cu paneluri despre marketing și e-commerce-ul din România și cu GPeC Expo. Acolo s-a interacționat cu peste 30 de furnizori de servicii E-Commerce și Marketing Online, schimbând contacte și obținând lead-uri valoroase.

Participarea a oferit nu doar oportunități de networking, ci și un prilej de învățare din experiențele și perspectivele altor profesioniști din domeniu. Următoarele ediții sunt așteptate cu nerăbdare, fiind convinși că aceste evenimente vor continua să sprijine creșterea și inovarea în sectorul digital.

Comunicat de presă realizat de Pion Media – Alege sa fii un BRAND, nu doar un SRL!

 

Ești o agenție de publicitate / SEO sau un brand? Îți oferim publireportaje în site-ul nostru la prețuri avantajoase. Contactează-ne pentru o ofertă.