A doua ediție a evenimentului Bucharest Meets Business People a fost un succes remarcabil, cu un feedback excelent din partea majorității participanților.
Evenimentul, care a reunit antreprenori din diverse domenii, a oferit un context de evoluție și conectare pentru aceștia și a marcat un pas semnificativ în dezvoltarea mediului antreprenorial din România.
În cadrul ediției din acest an, BusinessPeople a avut onoarea de a lansa oficial Tribul Antreprenorilor, o nouă comunitate de antreprenori ce își propune să fie un catalizator al dezvoltării unor noi comunități și de a sprijini antreprenorii români pe termen lung.
Am stat de vorbă cu Eugen Cojocaru, antreprenor în serie și business mentor, care ne-a oferit câteva perspective valoroase despre desfășurarea evenimentului și despre planurile viitoare.
Cum s-a desfășurat evenimentul și ce s-a întâmplat?
A doua ediție Bucharest meets Business People a fost una de succes și ne-am bucurat de un feedback excelent de la majoritatea celor prezenți. Încă din urmă cu 3 ani, ne-am propus să aducem oamenii de business împreună, să le facilităm un context de evoluție și conectare și, prin tot ceea ce facem, să susținem dezvoltarea mediului antreprenorial din România.
Ne onorăm fidel această misiune, iar în 2024 marcăm un moment special: BusinessPeople devine un catalizator al dezvoltării de noi comunități de antreprenori și a susținut lansarea oficială a unei noi comunități de antreprenori: Tribul Antreprenorilor!
Ce provocări ați întâmpinat în organizarea acestui eveniment și cum au fost ele depășite?
Dincolo de provocările obișuite cu traficul, locurile de parcare sau zona logistică, București este un oraș în care au loc foarte multe evenimente, iar principala provocare este să ajungem la oamenii potriviți și să îi convingem că acesta e un eveniment de business diferit.
Odată ajunși acolo înțeleg că ceea ce facem împreună transcede ideea de eveniment care doar informează și aduce pe scenă oameni interesanți.
Am reușit să depășim această provocare prin intermediul ambasadorilor noștri și a comunităților de antreprenori cu care ne-am intersectat.
Dincolo de campaniile de marketing și promovarea continuă, oamenii se conectează prin intermediul altor oameni, așa cum business-ul nu se face între companii, ci între oamenii din spatele acestora.
Cum evaluați succesul evenimentului?
Consider că nivelul evenimentului din acest an a fost mai ridicat decât la prima ediție, care, la rândul său a fost una de apreciată și de succes.
Acest progres continuu și feedback-ul oamenilor ne motivează să continuăm să susținem evoluția oamenilor de business și a mediului antreprenorial.
Ce ne rezervă viitorul pentru Bucharest Meets Business People?
Pentru București, ne propunem extinderea acestui eveniment și să ne consolidăm rolul de punct de intersecție al oamenilor de business care se dezvoltă continuu, indiferent de comunitatea din care fac parte, uniți de principii și valori comune, care converg în a identifica parteneri de business, a dezvolta companii solide și un mediu antreprenorial etic și performant.
Pe termen mediu-lung, planul este dezvoltarea unui ecosistem care să funcționeze ca un incubator de afaceri.
Deasemenea, ne dorim să organizăm evenimente similare celui de la București în mai multe orașe din România și chiar în zona internațională. Avem deja primele discuții pentru Republica Moldova și Germania.
Comunicat de presă realizat de Pion Media – Alege sa fii un BRAND, nu doar un SRL!
































































