Cu o experiență de peste două decenii în industria auto, Simode a devenit un dealer local de încredere, adaptându-se în permanență la schimbările din domeniu și transformând nevoile clienților în principiile după care funcționează. Alături de mărci consacrate precum Peugeot, Mazda, Kia și MG, Simode Craiova se mândrește cu adăugarea brandului premium Volvo în portofoliul său.
La începutul lunii aprilie, Simode a organizat un eveniment special la Ramada Craiova, unde a prezentat cu mândrie noul model EX30 de la Volvo, o mașină care redefinește mobilitatea electrică.
Într-un interviu oferit de reprezentanții Simode Craiova, am putut să aflăm modul în care noul model Volvo electric EX30 a fost primit și perceput de către clienți, precum și strategiile lor pentru promovarea și adoptarea vehiculelor electrice pe piață.
Cum a fost primită și percepută lansarea noului model Volvo electric EX30 de către clienții existenți și potențiali?
Clienții au fost nerăbdători să afle informați despre noul Ex30, mulți dintre ei chiar l-au văzut înainte de eveniment dar asta nu i-a împiedicat să participe și să afle lucruri noi. Entuziasmul a fost confirmat de faptul că peste jumătate dintre cei prezenți în sală NU au condus încă un autovehicul electric, iar curiozitatea a fost atât de mare încât 85% dintre ei s-au înscris la un test drive cu noul EX30.
Care sunt principalele caracteristici și avantaje ale noului model în comparație cu alte vehicule similare disponibile pe piață?
Fiind un Volvo, principala caracteristică este siguranța „la bordul mașinii și în afara ei”. Continuăm aici cu faptul că acest model a obținut titlul de „World Urban Car 2024”.
Care sunt obiectivele de vânzări și piață ale Simode Craiova pentru noul Volvo EX30 în următoarele 6-12 luni?
Simode își propune ca 30% din vânzările de mașini noi Volvo să fie reprezentate de noul Volvo EX30.
Cum se plasează noul Volvo electric EX30 în strategia generală de brand a Simode Craiova și cum se aliniază acesta cu valorile și viziunea companiei?
În prezent reprezentăm 5 branduri de mașini, Volvo fiind marca premium. În tot ceea ce ține de brandul Volvo, Simode se aliniază cu strategia și promovează valorile acestuia. Cu noul model EX30 reușim să acoperim un segment de piață mai puțin explorat până în prezent de noi, acesta adresându-se și persoanelor mai tinere care sunt atrase de brandul Volvo.
Ce face Simode Craiova pentru a sprijini adoptarea și promovarea vehiculelor electrice?
Simode invită regulat clienții la evenimente de tip Dealer Open Doors, expunere sau testare de produse pentru a conduce și a testa vehiculele electrice.
Care sunt feedback-urile primite până în prezent de la clienți cu privire la performanța, fiabilitatea și experiența generală a utilizării noului model?
Performanțele Volvo-urilor Recharge de până acum au fost uimitoare comparativ cu piața și concurenții. Clienții sunt mulțumiți de fiabilitate, iar experiența generală este una plăcută, fiind atrași din ce în ce mai mult de noua soluție de mobilitate cu costuri reduse.
Ce inițiative sunt planificate pentru a menține interesul și angajamentul clienților față de marca Volvo și modelul EX30 pe termen lung?
Volvo este printre primii și cei mai hotărâți producători în ceea ce privește electrificarea. EX30 este primul model dintr-o generație de modele complet electrice. Volvo își propune să devină o companie 100% neutră din punct de vedere climatic și cere asta și furnizorilor lui, ca parte a strategiei sale de sustenabilitate.
În ce privește EX30, acesta este un model recent lansat, motiv pentru care ne propunem să realizăm cât mai multe sesiuni de test-drive, pentru a se bucura cât mai mulți clienți de experiența EX30!
Pentru a afla mai multe despre gama de vehicule disponibile și pentru a programa un test drive, vă invităm să vizitați site-ul oficial al Simode Craiova, disponibil la adresa simode.ro.
Comunicat de presă realizat de Pion Media – Alege sa fii un BRAND, nu doar un SRL!